Kako sumativno vrednovati znanje o geometrijskim tijelima u 8.r?
Kako je ova 2022./2023. godina obilježena strkom oko nacionalnih ispita, mnoštvo je sati u tom mjesecu ožujku otišlo u nepovrat, ono što je nas učitelje brinulo jest kako sve teme odraditi kvalitetno i još k tome provesti vrednovanja.
Žurili smo, nadoknađivali propušteno i tamo negdje krajem školske godine odrađivali meni najdražu temu, Geometrijska tijela. Kako sam ju htjela odraditi doista kvalitetno i upoznati učenike s ljepotom ove teme, shvatila sam da i neću baš imati vremena za pisanu provjeru znanja, a i na kraju školske godine da im priredim još jedan takav stres, a ne, to su bila vrijedna i savjesna djeca sve 4 godine, vrijeme je da i im malo olakšam.
Upravo zbog svega navedenog, odlučila sam im umjesto pisane provjere zadati projektni zadatak i to odmah na samom početku obrade kako bi si mogli dobro organizirati vrijeme te uočiti što točno od njih očekujem.
Zadatak im je poslan u virtualnu učionicu u Microsft Teams.
Uz zadatak dobili su i kriterije vrednovanja.
Na dan predaje zadatka učenici su donijeli svoje dvorce u školu, prezentirali svoje izračune, obrazložili postupke računanja te su bili vrednovani prema kriterijima.
Svaki učenik ovog divnog 8.b razreda unio je i dio osobnosti u izgled svog dvorca, a svi su dvorci zaista bili vrhunski napravljeni te su učionicu matematike pretvorili u predivan bajkoviti svijet u koju su tih dana rado navraćali i učitelji i učenici ostalih razrednih odjela kako bi im se divili.
Pogledajte i vi prekrasne dvorce prekrasnog 8.b.
Autorica projektnog zadatka: Sanela Jukić prof., OŠ Eugena Kumičića, Slatina